Stravovacie zariadenie je neoddeliteľnou súčasťou infraštruktúry každého gastronomického objektu. Zariadenie by malo spĺňať najvyššie štandardy, tak aby spĺňalo očakávania zákazníkov. Kľúčovou otázkou je udržanie dokonalého technického stavu všetkých zariadení. Môžeme ponúknuť profesionálnu podporu v oblasti servisu a montáže.

Prečo sa oplatí s nami spolupracovať:

  • máme neustále sa rozširujúcu sieť autorizovaných servisných miest,
  • zamestnávame kvalifikovaných servisných technikov s potrebnou kvalifikáciou,
  • poskytujeme plnú záručnú a pozáručnú podporu, a to aj v prípade, že zariadenie bolo zakúpené od iného dodávateľa,
  • vykonávame školenia zamestnancov v používaní inštalovaných zariadení.
Pri nákupe akéhokoľvek zariadenia z našej ponuky si môžete vybrať predĺženú záručnú dobu. Potom môžete ťažiť z plnej technickej podpory po dobu 24 mesiacov. Okrem toho ponúkame aj pravidelné technické prehliadky. Prehliadky sa môžu konať každých 6, alebo 12 mesiacov, v závislosti od odporúčaní výrobcov.
Vďaka tomu úplne minimalizujete riziko nepríjemných prekvapení. Sme schopní rozpoznať akékoľvek upozorňujúce signály v ranej fáze, skôr než dôjde k vážnemu poškodeniu. Zároveň si môžete byť istí, že zodpovednosť za všetko vybavenie spočíva v správnom používaní a všetko funguje tak, ako má.
Nižšie nájdete príklady najčastejšie používaných zariadení, na ktoré sa vzťahuje záručná a pozáručná lehota. Pokiaľ zariadenie, ktoré používate, nie je uvedené, kontaktujte nás a prediskutujte možnosť spolupráce. Pri hlásení zariadenia nezabudnite uviesť: adresu, popis závady a sériové číslo spolu s modelom (môže to byť vo forme fotografie výrobného štítku zariadenia).

Skutočné ceny za inštaláciu a servis sa vždy dojednávajú individuálne. Informácie o cenách získate od servisného oddelenia na adrese servis@gastromania.sk.